Dagens bilder & Filmer från ullared

 

Bilar över allt, får man en parkering inom 20 min har man tur.
Mami & min kusin på andra bilden.




Utanför ullared & tomten va också där hi,hi!




Lite av det jag handlade sedan är det mamis & min vagn på andra bilden
med alla våra kassar.




När vi kom ut från ullared så var det mörkt och på vägen till bilen hittade jag
super söta små utomhus tomtar :) Köpte ingen men det hade varit fint med en eller två på
min trappa faktiskt.




På första bilden är utgången och på andra bilden är en av resturangerna
som finns där.




Vi stannade och tog en korv innan vi gick till bilen. Min underbara kussin
på andra bilden.




En frusen Jouline & en bild på en liten del av väldigt mycket julpynt
som fanns utomhus på ullared.


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Här nedan har ni bara en liten del av den sjukt långa, långa kön. Jag stod ganska dumt
och filma så jag får inte med mycket av kön men man ser ju lite i alla fall.
Bakom alla buskar som filmas är kön, in mellan alla husen är kön.
Ja den var verkligen enorm.

 

Här nedan har ni den söta tomten som jag bara va tvungen att filma
HAHA.

 

 

Såhär såg det ut precis innan det stängde och det var då man riktigt kunde

börja köra med vagnen men ni ser ju ändå hur mycket folk det är.

 

 

 

Ja så såhär såg alltså min lördag ut.

Hoppas ni haft en bra lördag :)



Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

sSvar: Windows movie maker : ) Ett standard program som brukar följa med, annars finns det att tanka gratis : )Super simpelt!

2009-12-05 @ 21:39:51
URL: http://lindablom.se
Postat av: Linn

WOW vilken kö och va roligt det såg ut när du filma där inne på ullared haha. såg nästan ut som om du gömt en kamera innanför tröjan typ.

2009-12-05 @ 21:52:56
Postat av: Angelica

haha roliga filmer. ja det kan man verkligen kalla kö.och ni stod i tre timmar! hade jag aldrig pallat

2009-12-05 @ 21:56:38
Postat av: Mimmi

FY vad mycket folk!

2009-12-07 @ 11:54:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0