Fredag

Jag skrev inget i bloggen i går kväll för att jag satt och pratade med min pappa hela kvällen :) vi satt uppe ändå tills klockan tre i natt nästan hi,hi. Vi tittade också på mammas pojkar på tv som var så spännande :) Ska bli så kul att se sista avsnittet nästa vecka. Nu är jag hemma hos mig i alla fall och Tindra blev överlycklig när hon fick träffa Tilda :) Hon kröp på golvet runt henne flera varv och ylade medans Tildas svans gick som en propeller HAHA.

Nu ska jag strax åka iväg igen, jag ska åka till min brors tjej och fika och så ska jag leka med fasters små älsklingar :) Min honey ska hämta mig där senare i kväll och då ska vi åka hem till mig och så ska vi fira våran tre års dag :D

Mina hjärtan :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0