Godmorgon på er

Inte många timmars sömn i natt inte. La mig väldigt väldigt sent hehe. Gick upp vid nio och åt frukost och har gjort iordning mig nu, ska strax åka till jobbet och efter jobbet ska jag åka och hälsa på min underbara mormor :)

Måste bara berätta för er haha, min honey va så rädd i går att han skulle försova sig i dag men jag sa till han att jag ställer min klocka också så väcker jag dig så du kan vara lugn. När klockan var fem i natt vakna jag av att lampan var tänd i sovrummet och honey fullt påklädd och påväg till jobbet haha, ja fråga han om han viste va klockan va och han sa: alldeles för mycket, ja har försovit mig. Jag titta på klockan och sa att klockan är bara fem du kan allt lägga dig ner och sova två timmar till, han blev helt chockad - Va är klockan bara fem sa han! Så han klädde av sig igen och la sig haha. Tänk va sjukt det är ändå när man lägger sig på kvällen och man vet om att man ska upp tidigt dagen efter och man vet om att man inte får försova sig och så vaknar man oftast alltid innan klockan ringer eller ännu tidigare. Det har hänt mig flera gånger, det är precis som om hjärnan ställer en liten klocka själv där inne haha.

Nu måste jag åka till jobbet så vi hörs när jag kommer hem igen.
Kram Kram


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0