Har varit hos mammi en stund

Har precis varit hemma hos mammi. Hon ringde och frågade om jag ville fixa hennes naglar då hon tyckte att mina naglar va så fina :) Hon fick röda naglar med lite svart på och några vita/silvriga stenar. precis som mina typ.



Tindra fick följa med hem till mammi och väl där så fick hon smaka på lite julskinka som mammi precis hade gjort iordning. Hon blev helt galen hihi^^ hon älskar verkligen skinka (speciellt julskinka tydligen) När mammi skulle säga sitt fint till henne så gjorde hon nästan alla trix som hon kan haha. Hon stod på bakbenen, hon dansa, satt fint, snurrade runt mm hihi det såg så himla kul ut :)




Mammi stod med julskinkan i handen precis när vi kom så jag hann inte ens ta av hennes
väst innan hon började springa runt som ett yrväder och göra en massa konster^^


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh så söt hon är din lilla hund :)

2009-12-23 @ 18:42:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0