Hej på er

Nu är jag äntligen hemma. Hann inte skriva i morse då jag försov mig lite och fick lite brådis. Jag har som sagt varit på min brors dotters gymnastik avslutning och det va jätte kul att se på henne :) Det slutade med att faster Jouline fick vara med också :) Snacka om att jag har fått dålig kondition, va helt slut efter tio minuter haha. Efter gympan åkte vi hem till min bror och där bjöds det på jätte god omelett. Sedan kom min honey dit och hans vän, som jag skrev i bloggen i går så ska min kille och hans vän antagligen hyra min brors hus då han ska flytta till Schwech. Dom tyckte huset var väldigt fint och dom vill mer än gärna hyra huset :) Så vi får se hur det blir framöver. Nu tänkte jag ladda upp lite bilder som jag tagit under dagen. Ni ska få se lite hur min dag har varit.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0