Hej på er

I dag har jag inte gjort så mycket. Har tagit ett bad och lekt lite med mina vovvar :) Det gäller att dom är trötta vid tolvslaget så att dom inte märker av alla raketer och smällare så mycket. Tilda har inga problem med smällare hon blir bara mest arg på dom hihi. Men Tindra vet jag inte hur hon kommer reagera, det är andra nyårsafton för henne,  första nyårsafton så var hon hos en dagmatte för att jag var bortrest då och det gick väl sådär. Men jag tror nog att det ska gå bra i dag, hoppas jag i alla fall.

Nu sitter jag och tittar på en film på tven som heter You Wish, ska strax göra iordning mig lite och sedan bege mig hem till mammi. Men jag skriver nog ett inlägg till innan jag går.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0