Hem till mammi

Nu tänkte jag faktiskt bege mig hem till min mammi en stund. Mammi och hennes man Teddy kom precis hem från sjukhuset, Teddy har skadat sin rygg så jag tänkte att jag skulle gå dit och se hur det är med han. Men först ska jag göra mig en kopp varm oboy innan jag går så jag kan ålla värmen lite hihi för det är jätte kallt ute.



Hmm..undra om jag har grädde hemma? Så himla gott med
vispad grädde i :)

I kväll klockan 20:00 kommer ju sista avsnittet av mammas pojkar och det vill jag
verkligen inte missa. Ska ni titta på det?


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kommer garanterat blogga om dem, hehe ;) Så var ju tur jag såg receptet hos dig ;) hihi.



Jaaa..visst får man beslutsångest?! Jag vet inte hur jag ska kunna bestämma mig riktigt :S

2009-12-10 @ 18:34:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Linnéa | Photographer ღ

Så lite så! :)



NY MUNKIS FRÅN KANDEE!

2009-12-10 @ 18:37:30
URL: http://vindpusten.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0