Hemma

Nu är jag hemma eller ja jag har varit hemma i en timme. Jag har precis slagit in den sista julklappen :) Jag är verkligen nöjd med mina julklappar och tror min familj och mina vänner kommer bli jätte glada!

Här har ser ni alla mina julklappar. Dom tre som ligger
på golvet fick inte plats i påsen som jag hade tänkt^^



Har varit hemma hos mammi en stund och hälsat på min lilla älskling hon mår lite lite bättre ser det ut som, hon är i alla fall lite piggare och det gör mig otroligt glad :)



Nu ska jag äta en smörgås med smält ost och paprika ktydda på, mums va gottit det ska bli. Har ni inte ätit det någon gång så tycker jag verkligen att ni ska testa det för det är super gott^^



Det ser kanske inte så gott ut med det är det. Jag lägger alltid lite extra ost utanför
smörgåsen då jag verkligen älskar smält ost som ni kanske ser på bilden hihi^^
Mycket mycket mycket ost ska det va :P


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är också nöjd med mina julklappar i år! Va skönt att hon mår lite bättre. Smält ost på smörgås är juh bara så jätte gott jag älskar det jag med :D

2009-12-23 @ 19:19:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0