hemma

Nu är jag hemma och jag ska strax börja göra min efterrätt som jag och min familj ska äta i morgon på nyår :) Hoppas jag lyckas med den nu bara, men det ska jag nog göra ^^ Men innan jag börjar så ska jag varva ner lite, tänkte göra mig en kopp te och titta lite på tv.

Min bror hämtade mig i dag efter jobbet, så himla gulligt av han :) Jag skulle egentligen fått min dator i dag också men så blev det inte. För igår ringde jag honom och frågade om han kunde lägga in två andra program som jag ville ha och självklart sa han att han kunde göra det :) Så detta betyder att jag får vänta ett par dagar till tills jag får den.

Klicka här om ni vill se vilken efterrätt
jag ska göra i kväll


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0