Hemma

Nu är jag hemma efter att ha ätit en jätte god middag hemma hos mina honeys föräldrar. Vi åt oxfile med potatis och egengjord kantarellsås mmm himla gott va det :) Efter att vi hade ätit så spelade vi lite spel. Jag hade med mig min kamera men jag glömde helt av att ta några kort hihi^^

Det snöar rejält hos mig nu ca 20 cm snö har kommit. Och inte har dom plogat vägarna hos mig, de tog oss nästan 40 min att komma hem till mig, vanligtvis tar det en kvart. Vi körde i 40 hela vägen, fortare gick nästan inte att köra för då började bilen glida åt sidorna. Vi mötte en bil som hade kört av vägen, bilen låg helt på sidan i diket och med blinkande lampor på. Vi stannade för att kolla så ingen var skadad men när vi kom fram så fanns det inga i bilen så jag antar att dom klätrat ur och gått för att hämta hjälp.

Här ser ni hur mycket snö det kommit. Kortet tog jag för en liten stund sedan när jag
var hemma hos min mammi.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0