Honey överaskade mig!

Nu har jag badat. Oj va det gjorde mig gott :) känner mig lite bättre nu faktiskt. Är väldigt sugen på att fixa mina naglar nu men min tumnagel som gick av för några dagar sedan har inte hunnit växa till sig ordentligt än :( men jag hoppas den hinner göra det innan julafton för då vill allt ha fina naglar :) Min honey överaskade mig för en stund sedan^^ han kom hit i alla fall, hade ju sagt till honom förut i dag att han inte skulle komma då jag inte vill smitta han innan han ska åka till Thailand men han ville så gärna träffa mig ändå :) Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa lite framför teven med honey.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så mysigt att han överaskade dig då :) hoppas du får en bra kväll kram

2009-12-13 @ 20:10:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0