Jag har tråkigt

Tittar just nu på Amazing Race på tv6 och har allmänt tråkigt. Det går verkligen inget bra på teven i alla fall inte på dom kanalerna som jag har :( Va ute med hundarna för en stund sedan och det har börjat regna hos mig, snön är nästan helt borta och det är bara is typ överallt. Mina hundar va som bambi på hal is hihi^^ Deras ben gick kors och tvärs.

Min bror logga precis in på skype nu ser jag så jag tänkte prata lite med honom och se hur långt han kommit med min dator :) Längtar sååå tills jag får hem min lilla diamant hihi kan man säga så om sin dator^^


Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart man kan säga så hihi. Jag vet att bodyguard går på kanal 5 kl nio om du har den kanalen?

2009-12-27 @ 20:05:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0