Julnaglar

I morgon när jag kommer hem från stan så ska jag fixa mina naglar. Min tumnagel har inte hunnit växa till sig än ordentligt sen jag bröt den för någon vecka sedan men det skiter jag i nu hihi, den få helt enkelt va lite kortare än dom andra. Jag skulle ju kunna köpa lösnaglar och sätta på en nagel.. men nej inte denna gången.

Temat på mina naglar ska självklart vara jul så jag tror nog att dom ska vara röda. Sen va jag ska ha på dom.. ja det återstår att se i morgon. Dom ska i alla fall inte vara för kompliserade utan dom blir väldigt enkla.

Dessa naglarna nedan hade ju varit riktigt coola att ha :D



Nu ska jag nana, klockan är snart två på natten och jag fattar inte varför jag inte sover då jag vet att jag och mammi ska åka redan så tidigt som klockan 08:00 hemifrån i morgon. Jag har ställt min klocka på 06:00, rätt tidigt men jag vill inte stressa på morgonen plus att jag har två hundar som ska ut på en rätt så lång promenad innan jag sticker också så då behöver man allt gå upp så man har god tid på sig.

Jag kommer antagligen inte skriva ett inlägg i morgon bitti då jag är alldeles för trött, bara så ni vet utan det får bli när jag kommer hem. Vet inte riktigt när jag är hemma men jag hoppas på innan tre i alla fall.

Kram Kram

GLÖM INTE MIN TÄVLING
TILL ER SOM INTE ÄR MED KLICKA HÄR
SÅ KOMMER NI DIREKT DIT


Avslutas: Julafton


Kommentarer
Postat av: Henrik

Verkligen speciella!

2009-12-21 @ 06:56:31
URL: http://detjagskriverom.blogg.se/
Postat av: Angelica

wow vilka coola naglar kan du inte ha såna? kanske har du inte sånt material för att göra dom?! men det hade varit riktigt coolt :)

2009-12-21 @ 14:28:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0