Kloklippning

Tilda har nu kommit hem och hon är mycket bättre :) Jag klippte klorna på mina goingar för en stund sedan. Tilda säger igenting och hon är hur lätt som helst att klippa klorna på. Medans Tindra är som en hal ål i min famn hihi^^ hon vill verkligen inte klippa klorna. Förr va det superlätt att klippa klorna och borsta tänderna på Tindra men nu för tiden är det typ omöjligt. Vet inte vad som hänt? allt började för ca ett halvår sedan, jätte konstigt.

Men nu är deras klor klippta...skönt :)



<3 MINA TVÅ HJÄRTAN <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

söta! så liten Tindra ser ut om man jämför henne med Tildas huvud hihi :P

2009-12-26 @ 18:54:44
Postat av: SANDRA

vilken söt rosa blogg du har =)

2009-12-26 @ 19:00:41
Postat av: Mimmi

Va skönt att Tilda har kommit hem ! vilken tur du har att din mamma kan ställa upp ?

2009-12-28 @ 16:00:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0