Lunch

Har precis fått i mig en sen lunch, det blev en omelett. Väldigt enkel att göra man tar vad man har i kylskåpet så att säga hihi. I dag hade jag i:

3 ägg
5 piccolinitomater
1 korv
4 ostskivor


Medans stekpannan värms upp så skär korven i små tärningar spelar ingen roll vad för korv du har i utan du tar den som du har eller tycker om. Dela sedan dom små tomaterna en gång. När stekpannan är varm lägg i äggen häll sedan över dom små korvtärningarna och lägg i tomaterna. Lägg över så många ostskivor som du själv vill så att dom täcker en del av tomaterna. låt det steka en liten stund, gör sedan en dubbelmacka av allt, lägg över ena halvan av omeletten på den andra halvan. Vänd sedan på omeletten och låt den steka lite på den sidan sen är det klart. Super enkelt och går att göra på ca 5 minuter.



Jag gillar inte så mycket krydda men vill man så strö gärna över nån krydda du själv
tycker om för att få lite mer smak på omeletten.


Kommentarer
Postat av: Joakim

okej jobbigt, det brukar kunna bli så då!

För mig går det bra just nu hehe

2009-12-18 @ 15:12:48
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Joakim

jaa det var det! Jätte bra bok

2009-12-18 @ 15:14:05
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0