Måste verkligen plugga nu

I dag har jag städat i mina låder (byråer) här hemma och nu är jag äntligen färdig. Känns skönt att det inte bara är rent på ytan utan också under ytan^^

I går kväll så mailade jag min älskling han frågade nämligen mig sist vi prata på telefon om jag skulle vilja ha något ifrån Thailand och självklart skulle jag vilja ha något där ifrån :) Jag vet inte riktigt vad som finns i Thailand men jag skrev att han kunde köpa något gulligt hihi va nu det är för nått^^ vet jag knappt själv haha men jag hoppas han förstår vad jag menar ;)

Jag måste verkligen sätta mig och plugga lite, har inte gjort det på flera veckor nu och jag känner att jag typ fått världens ångest för det :( Jag gillar inte att ligga efter med mina arbeten utan jag ligger hellre lite före. Men det värsta är att jag typ tappat motivationen till att plugga, jag vet inte vart den tagit vägen. Jag ska i alla fall försöka sätta mig en stund med ett arbete så får jag se hur det går.



Jag har verkligen SÅÅÅÅ mycket arbeten att göra. Inte konstigt
att jag har ångest :(


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tänk inte på hur mycket läxor du har utan tänk positivt. Ta ett arbete i taget du fixar detta :) kram

2009-12-29 @ 15:58:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0