Min Chihuahua Juckar

Jag sitter här i min säng med datorn i knät och kikar runt lite på olika kläd sidor varpå Tindra helt plötsligt börjar jucka på sin Tiger HAHA. Det är inte förta gången som detta sker utan det händer ett antal gånger i veckan kan ja säga. Helt sjukt att jag fick fångat det på film för varje gång jag tar fram kameran och ska filma så slutar hon.

I videoklippet nedan så juckar hon inte så jätte mycket men hon juckar haha.
Värre och längre juckningar har jag sett. Jag brukar ha väldigt svårt med
att hålla mig för skratt men denna gången klarade jag det!

Här har ni min perversa lilla chihuahua
HAHA


 

Varför hon juckar är inte för att hon är kåt utan det är ett

dominansbeteende. Vissa hundar är mer

dominanta än andra.



Kommentarer
Postat av: Ajdins mamma

hahahahahahahahahahahaha

2009-12-07 @ 18:12:19
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0