Min dag i bilder

När vi kom in på ICA Maxi och skulle handla mat möttes vi av två uppstoppade djur.
En björn och en ren. Själv tyckte jag att det var lite hemskt att se.
Och de va
jätte läskigt att ta på dom.
..Usch



Hittade otriligt söta små kit inne på ICA Maxi till ett väldigt bra pris. Denna rosa lilla ask
kotade 69 kr. Så har ni inte hittat en julklapp till tjejkompisen, mamma, mormor etc
så åk till ICA Maxi dom har massor med bra och billiga saker!




Själv fick jag köpt mitt favorit doftljus som bara finns på ICA Maxi va jag vet?!
Wild Cranberry, luktar så jäkla gott.
29 kr bara :)



När vi hade handlat färdigt blev vi så hungriga att vi va tvungna att ta en korv :)
En ICA Maxi korv haha




Nu ska jag faktiskt hem till mamma och hennes man Teddy. Dom har bjudigt mig på middag i kväll. Sen vid åtta så kommer honey hit :) vi ska mysa framför idol och äta pepparkakor och dricka julmust hihi. Jag tar med mig kameran till mammi i fall att jag skulle vilja fotta något, och det kommer jag säkerligen göra! Ska ju bland annat visa er vad jag och mammi har gjort till grannarna sedan :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nä uppstoppade djur i matbutik gillar jag inte hehe Men va bra att du kom med lite tips om julklappar på ica maxi då. jag måste köpa nått till min mamma och vet inte vad än. Du ser ut att ha haft en rolig dag i allafall. Åhh de doftljuset ska jag nog köpa nästa gång jag är där faktiskt :D

2009-12-11 @ 19:27:10
Postat av: Natalia

sv: Ja :) Disney filmer är dom bästa!

Hoppas du får en jättemysig kväll :}

2009-12-11 @ 21:20:25
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Zarah-Lou

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen VILL vinna!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394

2009-12-11 @ 22:03:35
URL: http://zarlei.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0