Min julafton

Min julafton var helt underbar :) Jag började min julafton med att göra
risgrynsgröt till mig och honey



Efter frukosten gjorde jag iordning mig och sen sa jag hej då till min älskling
som i går kväll åkte till Thailand.

<3 Miss you so honey <3




När jag kom hem till min bror där vi firade julafton så åt vi jätte god mat och tittade
på Kalle Anka sen blev det lite lek och bus med barnen och efter det var det gröt. När
klockan va lite över sex på kvällen ställde vi ut gröt på trappan till tomten och tomten
kom faktiskt :) och med sig hade han en massa paket!





Kortet nedan är taget precis innan vi åkte hem.




När vi kom hem så följde mammi med hem till mig, vi satt och pratade en
stund och sedan beslöt vi oss för att testa våra Hello Kitty
pyjamaser som vi fick likadana i jullapp hihi^^




Hoppas ni också hade en underbar julafton med mycket mys,
skratt, god mat och klappar :)


Jag vill tacka min underbara familj för en helt fantastisk julafton och så vill jag
tacka för alla dom fina paketen som jag fick :)

Jag ska självklart visa er läsare vad jag fick men det får kanske bli senare i kväll eller
i morgon. För nu ska jag titta på en prinsessas dagbok på tv4.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har haft en supermysig jul! Lugn och stilla med mycket skratt och god mat!



Vilken söt pyjamas!!!



Jaghar med filmkväll! En prinsessas dagboh och sen Narnia!!



Ha det bra gumman!



KRAM

2009-12-25 @ 19:47:56
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh så mysiga bilder själv hade vi ingen utklädd tomte i år för vi har inga små barn i min familj. Va gulligt att du och din mamma har likadana pyjamaser :P

2009-12-25 @ 21:18:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0