Min nya dator :)

Jag har inte fått hem min dator än som jag fick i julklapp utan den är fortfarande hemma hos min bror. Han ska lägga in lite program på min dator men jag får nog hem den på onsdag. Här nedan kan ni se ett litet videoklipp på datorn som jag fick. Otroligt cool dator med fjärkontroll och den har till och med ett slags säkerhetssystem med fingeravtryck, vilket menas att bara jag kan komma in på datorn och andra filer med hjälp av mitt fingeravtryck. Riktigt coolt tycker jag :)

Datorn Dell XPS M1330 ska tydligen vara otroligt grym.


Här nedan är reklamen för datorn Dell XPS M1330

 




Kommentarer
Postat av: Angelica

cool dator du fått. har aldrig hört någon dator ha ett säkerhetssystem med fingeravtryck.

2009-12-27 @ 16:31:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0