Mina Goody Bags till mina tjejer!

Här får ni en titt på vad mina tjejer ska få i julklapp av mig. Det är två tjejer som ska få dela på allt detta. Jag tror att dom kommer bli jätte glada :)




GOODY BAGSEN INNEHÅLLER:

nageltorkare (blåsapa) Hello Kitty smink väska, 2 st nail art, 2 st chocklad, 2 st tvålar, Matrix hårspray, 5 st body lotion med olika dofter, en osis dust it, 2 st nagellack, ett par örhängen, 2 st doft ljus, en body butter jordgubb, 2 st deo, ett shampoo, en conditioner, ett nagel set med nagelfil, handkräm och en sån som man putter ner nagelbanden med (vet inte vad en sådan heter?) ett set med tre st lip gloss med olika lukter.
Ser nu att jag glömde få med (fota) den andra smink väskan.

Tjejerna som ska få dessa goody bagsen läser inte min blogg så det är ingen fara att
jag lägger upp dessa bilder.


Kommentarer
Postat av: Angelica

åh så fina saker och va mycket dom får. va kul jag hade blivit skit glad :D

2009-12-17 @ 16:42:15
Postat av: Maja

va kul att ge bort en goody bag i julklapp. har jag aldrig tänkt på att man kan göra =) ska fråga mina kompisar om dom vill göra så :D

2009-12-17 @ 19:28:38
Postat av: emma

Ååå lyllo dom vem är det som ska få dom ?? :)

2009-12-18 @ 14:37:40
URL: http://emmaoberg.blogg.se/
Postat av: vivvi

a fuskis dem som ska få dem!!!

Hur e d annars mitt hjärta =) saknar dig lite nu =)....gå in på msn!!

2009-12-18 @ 18:54:41
URL: http://strikeaposev.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0