Mina julklappar

Här är några av mina julklappar som jag fick :) Jag blev otroligt glad för dom.



Glömde fota mina rosa får tofflor och min rosa Hello Kitty pyjamas som jag fick, men jag har dom
faktiskt på mig just nu så det va inte så konstigt att jag inte tänkte på att fota dom hihi^^

Fick också en ny dator men den lämnade jag kvar hos min bror för han
ska lägga in lite olika program till mig. Men jag ska självklart
visa er datorn när jag väl får hem den :)

Nu ska jag fortsätta titta på Narnia


Kommentarer
Postat av: Mallan

Fina julklappar du fått! jag är väldigt nöjd med mina också :)

2009-12-25 @ 21:07:36
Postat av: Angelica

Jag fick också såna hello kitty strumpor i julklapp :)

2009-12-25 @ 21:25:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0