Mina naglar är äntligen klara

Nu är jag klar med mina naglar, dom blev helt ok jag är inte jätte nöjd med dom men dom får helt enkelt duga för jag orkar definitivt inte göra om dom. Fick göra om tre naglar då dom inte blev som jag ville men tillslut blev dom ok.

Jag skojar inte nu men jag tog ca 50 bilder på mina naglar, nästan alla blev suddiga eller konstiga på nått sätt... jag fick verkligen inte en bra bild på dom...jäkla sket kamera hihi nej men så ska jag väl inte säga jag ska va glad för att jag har en i alla fall^^

Resultatet ser ni här




Nja jag tycker inte dom blev så fina, inte på bild i alla fall.
Dom ser mycket bättre ut i verkligheten.
Vad tycker ni, blev dom fina?







Kommentarer
Postat av: Angelica

Vadå inte fina dom blev ju jätte snygga. passar ju jätte bra med rött också nu när det är jul. och det svarta mönstret va skit coolt detta vill jag allt se mer av :D

2009-12-21 @ 19:11:02
Postat av: Mallan

As coola juh :P

2009-12-21 @ 19:26:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0