MMA Gala

Har varit vaken sedan klockan tio i morse, vakna då av att det va svin kallt i hela huset tänkte sätta på min värmefläkt men kom på att den gått sönder :( Gick i alla fall upp tog på mig mys kläder, morgonrock och en filt på det hihi sen gjorde jag mig lite te och smörgås till mig och honey. Honey däremot tyckte det va gott när det va så kallt han sover tydligen bättre då.

Nu sitter vi och tittar på en MMA Gala som honey har laddat ner. Spännande och se vem det är som vinner :) Ni är nog inte lika insatt som jag är men dom som ska fightas heter Bj Penn och Diego Sanchez.



Älskar verkligen dessa galor då det är bra fighters.
Bj till vänster & Sanchez till höger.

Jag hoppas på att Baby J vinner hihi!


Kommentarer
Postat av: Parisa ♥

sv; skönt att du mår bra nu :) jo det är bara bra :)

2009-12-19 @ 12:33:45
URL: http://parisaas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0