Mystic 8 ball

Alla vill vi ha svar på livets gåtor och hjälp med svåra beslut. Vad känns då naturligare än att vända sig till en gigantisk biljardboll i plast? Spåkulor, kortlekar, kaffesumpar och inte minst tarotlinjer kan slänga sig i väggen. Mystic 8 Ball rymmer svaren på alla dina frågor!
HAHA

Mystic 8 Ball är fantastisk rolig. Jag kan inte sluta ställa frågor till den. Kanske låter jätte dumt men det är faktiskt sant, den är verkligen beroendeframkallande. Men vist självklart ställer jag ju inte alla frågor till en boll haha, men typ: Ska jag klicka hem denna tröjan? Borde jag vänta med detta? osv osv. Man får roliga svar varje gång och ibland är den lite kusligt faktiskt då det känns som om den verkligen funkar haha.




Vill ni också ha lika roligt som mig? Kika då in hos CoolStuff
och klicka hem den för bara 89 kr

Här har ni direktlänk till Mystic 8 Ball. Dom har också en liten
filmsnutt som ni kan titta på :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha nej vilken cool grej en sån får jag nog allt ta och beställa. kan tänka mig att man blir beroende!

2009-12-12 @ 19:11:06
Postat av: Linda

Jag hade inte litat på den till helt och fullt precis, men de ÄR beroendeframkallande. Man ställer någon fråga och sitter och fnissar eller klurar över "svaret". Hmm, kan ju bli julklapp till någon kanske?

2009-12-12 @ 21:34:03
URL: http://lillyz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0