Något ska jag allt komma på till er!

Jag sitter med mitt arbete om ni undrar varför jag inte skrivit något inlägg. Jag måste verkligen bli klar med detta i dag och helst gärna innan jag åker hem från pappa. Så ni får ursäkta för sådan dålig uppdatering. Jag ska antagligen träffa en vän en snabbis i dag vid två tiden, vi ska prata lite om vad för produkt jag ska tävla ut härnäst till er :) och det ska bli jätte kul! Som alla kanske inte vet så tävlar jag ut olika kända hårprodukter i samarbete med Klippcenter. Jag funderar på om jag ska hitta på något roligt nu när det ändå är jul snart så vi får se hur det blir, jag får allt klura lite till på det, men nått ska jag allt komma på till er ;)
Hörs lite senare
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: angelica

hoppas du blir klar med ditt arbete i dag och va kul det hade varit med en tävling om hårprodukter :) ha en underbar dag kram

2009-12-03 @ 12:54:37
Postat av: Linn

Åh så spännande med en tävling. Har ingen blogg men hoppas man kan vara med ändå?

2009-12-03 @ 12:56:28
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag beställde det på nätet och fick hem i måndags : )

2009-12-03 @ 14:08:15
URL: http://lindablom.se
Postat av: Wysteriia

Svar: riktigt söt :D



Allt bra med dig då? :)

2009-12-03 @ 15:02:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0