Nu är jag hemma

Det har varit en lång dag men rolig. När jag kom till jobbet i dag så hade det varit en försäljare där som sålde shampo och balsam, min chef köpte några stycken och så snäll som min chef är så fick jag alla flaskor :) jag ska få testa dom och se om dom är bra :) Dom ska tydligen va väldigt bra och dom säljs bara till frisörsalonger. Det går alltså inte att köpa dessa i butik. Ni får veta mer lite senare i kväll, kommer komma med en liten överaskning till er! Nu ropar honey att maten är klar.

Dagen outfit som jag lova att lägga upp i dag.
Såhär ser jag ut.


Hann inte fixa året innan jag åkte till jobbet så det blev bara en
slarvig fläta.





T-shirt: Melba
Jeans: Only


Kommentarer
Postat av: Angelica

Va söt du var i dag och va spännande med en överaskning till oss :D

2009-12-09 @ 19:38:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0