Nu är jag hemma

Gud så skönt det va att komma hem va. Det har varit mycket på jobbet i dag, jag har nämligen julpyntat och gjort det lite exstra mysigt och det blev super fint :) Jag hade ju skrivit ett personligt brev till min chef men han sa inte nått till mig i dag förutom att han hade läst det bara så jag antar då att han håller med mig i det jag skrev ;)

Handlade lite mat på vägen hem också det blev väldigt god mat haha om man nu kallar det mat? ostkaka, kakor, julmust, nötter, godis, donuts, mjölk och nyponsoppa :) Skickade också iväg ett paket till tjejen som vann i min tävling så jag förmodar att hon har paketet hos sig redan i morgon :)

Jo föresten i morgon så ska jag åka och hälsa på min pappa och det ska bli jätte kul. Han åker till Thailand på måndag och ska vara där i två veckor så jag vill ju självklart säga hej då. Men jag måste också plugga när jag kommer till pappa, hans tjej har lovat att hjälpa mig med ett arbete som jag fastnat lite med och jag är sååå tacksam för att hon hjälper mig för på fredag morgon ska den vara inne.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh Thailand gud så gott dit hade jag gärna velat åka. Kanske kan din pappa packa ner dig i en väska och ta med dig HAHA det hade väl vart något :D

2009-12-01 @ 22:12:03
Postat av: Mimmi

Jag har också julpyntat på mitt jobb.

2009-12-02 @ 00:01:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0