Onsdag

Gick upp när klockan ringde vid nio i morse och gjorde mig lite frukost. Det blev lite frallor, ni vet sånna man värmer i ugnen. Gud så gottit det va med ost, gurka och tomat på :) Efter frukosten blev det en runda med hundarna och nu sitter jag och tittar lite på tv. Jag ska vilken minut som helst sticka till jobbet så tyvärr hinner jag inte lägga upp en outfit på vad jag har på mig men självklart gör jag det när jag kommer hem.

Vid fem kommer honey och hämtar mig från jobbet och då ska vi åka och handla lite mat. Plus att jag ska hämta ut lite julklappar som kommit på posten. Det är alltså julklappar som jag beställt på nätet. Kanske kan jag visa något paket för er, vi får se :) Nä nu får jag allt ta och åka. Kram Kram



Kommentarer
Postat av: p o u l i n e

tihhi vad coolt, vi har nästan samma namn :p

2009-12-09 @ 13:51:37
URL: http://poulines.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0