Personliga Julkort

Nu har jag gjort en beställning med personliga julkort och jag blev super nöjd med dom :) Beställde även lite annat smått och gott också, men vad kan jag tyvärr inte säga mer än att det är julklappar. Jag är inte klar med min julklapps handling så jag måste åka in till stan nån dag, helst nu i veckan faktiskt och köpa dom sista. Hatar att vara ute i sista stund som jag råkade va förra året. Fick inhandlat dom sista julklapparna två dagar innan julafton. Men detta ska inte ske i år har jag bestämt hi,hi!



Kommentarer
Postat av: Malin

ja har inte ens börjat handla mina julklappar hehe ska nog börja i morgon ;)

2009-12-06 @ 17:52:17
Postat av: Anonym

vilken söt rosa blogg du har

2009-12-06 @ 17:54:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0