Piccolini Tomater & Fetaost

Nu har jag fått i mig lite mat, det blev pizza i dag igen^^ va ju inte länge sedan som jag åt pizza men det är ju så himla gottit :) Nu till efterrätt ska jag äta lite piccolini tomater dom är fruktansvärt söta och goa sen har jag även lite fetaost till det och så blev jag så himla sugen på korv så det fick det bli också hihi, en ganska konstig blandning. brukar annars bara äta piccolini tomater och fetaost.

Ni måste prova detta tillsammans det är super gott och samtidigt bättre än godis. I alla fall tycker jag det. Jag kan inte heller äta så myckt godis då jag har diabetes, så detta för mig är jätte gott godis :)

Om ni ska prova detta så behöver ni inte ta med korven haha bara jag som va sugen på det också^^ Annars är det bara dessa två nedan som behövs inhandlas.

* Apetina Classic fetaost (finns även med andra smaker & kryddor)
* Piccolini Tomater
glöm inte tandpetare också hihi det smakar godare om man äter
med tandpetare^^ja lovar ;)





jätte jätte gott!


Kommentarer
Postat av: Angelica

mmm ja de ser jätte gott ut. det måste jag testa :)

2009-12-17 @ 19:16:15
Postat av: ☆ Carlosa

vad sugen man blir när man kollar på maten :d

2009-12-17 @ 21:28:37
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mm, kan tänka mig att de är gott och bra för oss med diabetes istället för godis =)

2009-12-17 @ 21:32:55
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0