Pluggat

Sorry att jag uppdaterat så dåligt men jag säger det igen som jag sagt förrut. Jag har saker som är viktigare än bloggen och i dag har det varit mina skol arbeten som hållt mig sysselsatt. Jag blev inte klar med mitt arbete, fick inte heller tag i min pappa så jag får helt enkelt försöka få tag på honom i morgon och hoppas på att jag kan få lite hjälp.

I morgon så ska jag jobba också, behöver göra lite ärenden i stan så jag blir borta större delen av dagen. Ska försöka handla ingredienser till en efterrätt som jag vill bjuda min familj på på nyår :)

Nu ska jag sätta på en film, krypa ner i min säng och dricka mitt te som jag precis gjort och få i mig mina två knäckebröd med korv på sen ska jag sova.

Natti Natti på er!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0