Redd Grönsak

Nu har jag fått i mig lite soppa och två smörgåsar (första vörtbrödet i år faktiskt). Det blev Blåbands Redd Grönsaks soppa, mycket god måste jag säga :) Men shit va jag har ont i halsen nu va, de är ju helt sjukt..jag mådde toppen förrut i dag men nu så mår jag verkligen skit :(



Detta blir mitt sista inlägg för i dag faktiskt. Tänkte krypa ner i sängen nu och
sätta på en film och sedan försöka somna...om jag kan, halsen lär väl
göra tio gånger ondare om en stund så det kanske inte blir så
mycket sömn i natt?

Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: Angelica

Mysigt och gott det ser ut. usch då inte kul att ha ont i halsen hoppas du blir bättre snart godnatt på dig och kram kram

2009-12-12 @ 23:37:14
Postat av: Malin

stackarn krya på dig och hoppas de onda går över snart. Bamse kram till dig :D

2009-12-12 @ 23:44:26
Postat av: emma

fin blogg!

2009-12-13 @ 00:56:54
URL: http://emmacecilias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0