Renbäddat

Nu har jag bäddat rent i min sora säng... ja den är stor då jag nu sover uan älskling :( Just nu så har jag ett dubbel täcke i min säng som är 250*250 sort (har jag för mig) och jag hade rent ut sagt ett helvete med att få på påslakanet haha (älskling brukar hjälpa mig annars). De slutade med att jag fick lägga påslakanet på golvet och krypa in med hela täcket hihi^^ Efer ca 25 min så va jag klar.




Bäddade med mina nya Hello Kitty lakan^^ nu fattas bara påslakan
men Hello Kitty på så är jag nöjd hihi!


Kommentarer
Postat av: Angelica

jätte söta lakan :)

2009-12-28 @ 21:40:23
Postat av: Nicole

Ohh vad fina! :) Vart har du hittat sa söta lakan

2010-01-01 @ 17:09:59
URL: http://xoxonicole.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0