Simpsons hela dagen

I dag är det Simpsons på kanal 6 ända fram till kl 23:00 i kväll. Självklart sitter jag i soffan och tittar på det just nu. Men jag ska inte titta på alla avsnitten utan jag ska faktiskt ta och städa här hemma. Jag ska byta påslakan i sängen och även tvätta lite påslakan. Sen ska jag diska och dammsuga.



Jag saknar min älskling redan och det har bara gått
två dagar sdan han åkte^^ Jag tänker
på han hela tiden

<3
Man tänker nog mer på sin älskling då man vet att han är på andra sidan jordklotet
och man vet att det inte går att ringa till han och man vet att man inte
kommer ses på hela fem veckor. <3


Kommentarer
Postat av: ester

simpsons hela dagen är la det bästa =)=)

2009-12-26 @ 17:09:38
URL: http://ezzter.blogg.se/
Postat av: Angelica

sitter och tittar på simpsons jag med. kan tänka mig att du saknar din kille det är som du säger man tänker mer på sin kille då man vet att han är bortrest speciellt på andra sidan jordklotet. kram på dig

2009-12-26 @ 17:23:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0