Ska upp tidigt i morgon

Nu tänkte jag försöka sova, är inte speciellt trött men jag ska upp tidigt i morgon och gå på en gympa avslutning. Det är min brors lilla tös Alicia som ska ha avslutning där i morgon så det ska bli jätte kul att se. Efter avslutningen så ska jag åka hem till min bror och vänta på att min honey och hans vän kommer dit. Anledningen till att min honey och hans vän ska komma till min bror är att dom antagligen ska hyra min brors hus i ca två år, min bror ska antagligen flytta till Schweiz nästa år i februari och han vill då hyra ut sitt hus till min kille och hans vän.
Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Angelica

God natt på dig :)

2009-12-12 @ 00:29:19
Postat av: AH

sv_; tack ! :D <3

Sov gott btw! <3

2009-12-12 @ 00:52:29
URL: http://meercii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0