Som jag har skrattat

Nu har jag och honey tittat på Dance Flick och den va skit rolig, nästan lite för rolig orkade knappt skratta i slutet haha. Ni måste bara se den! Honey va så trött nu att han gick och la sig kan förstå han, han har jobbat sedan sju i morse plus att han jobbade över i dag till klockan sju på kvällen så 12 timmar arbete är mycket.

Själv tänkte jag inte riktigt krypa ner i sängen än, ska ut med hundarna på en sista runda sedan ska jag titta igenom mina mail. Kanske blir det ett till inlägg i bloggen innan jag kryper till kojs kanske inte, vi får se om jag orkar. Huvudvärken verka ha släppt nu i alla fall så det är skönt, hoppas den inte kommer tillbaka typ i morgon eller nått utan helst vill jag gärna att den håller sig borta för alltid hihi... om det nu gick ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0