Söndag

Hej på er jag har faktiskt sovit rätt så gott i natt fast än att halsen har gjort ont. I går innan jag la mig hittade jag mina bafucin och dom gör verkligen under för halsen om man har ont i den. Dom liksom bedövar halsen lite vilket är positivt då man lättare kan svälja osv.



Trots att jag för det mesta försöker äta en allsidig kost är det svårt att veta om jag verkligen får i mig allt som min kroppen behöver. Jag brukar därför ibland ta lite extra vitaminer och speciellt när jag är sjuk och mitt emunförsvar inte är på topp.


Jag brukar ta dessa brustabletterna med apelsinsmak. Dom innehåller höga doser av hela 8 olika B-vitaminer samt viktiga vitamin C, kalcium, magnesium och zink. Finns att köpa på apoteket för ca 50 kr

Nu ska jag äta en lite sen lunch och det blir detta nedan





Verums fil med blåbär & svartavinbärs smak, mussli med russin kanel & banan, två smörgåsar med
ost & onsalakorv och en clementin.


Kommentarer
Postat av: Angelica

oja bafucin är jätte bra äter dom med då ja har ont i halsen. vilken god lunch du gjort i ordning :)

2009-12-13 @ 15:49:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0