Tisdag

Har inte fått så mycket sömn i natt pga att min hals har gjort jätte ont. Har vaknat varje timme av att jag behövt ta näsdroppar för att det gick verkligen inte att andas i natt asså. Så i dag är jag väldigt trött och mår verkligen skit. Min mammi ringde mig förrut och skulle titta till hur jag mådde, hon hörde knappt va ja sa pga att ja va så hes så jag fick lägga på och skriva ett mess i stället. Så jäkla tråkigt att bli sjuk såhär innan jul men ja hoppas verkligen att jag blir frisk till julafton då hela släkten ska samlas :)

Nu ska jag värma lite mjölk med honung, det är jätte bra för halsen om man har ont så testa det om ni har ont i halsen någon gång. Sen ska jag ta en snabbbis ut med hundarna men det blir verkligen ingen lång promenad i dag utan bara ut på tomten och sen in.



Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

ooo tråkigt att vara sjuk. hoppas att du blir bättre snart

2009-12-15 @ 14:16:19
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Missmelody - TÄVLING PÅGÅR I MIN BLOGG!

Vet precis hur du känner dig, jag är också förkyld :/

krya på dig!

2009-12-16 @ 17:28:15
URL: http://missmelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0