Titta va jag fick av min honey i går

Min honey vet att jag alskar att måla och sitta och pyssla med mina nalglar så i går fick jag ett paket av honom. Och paketet inehöll detta nedan :) Nail art, nailpolish remover och en supersöt blåsapa som torkar ens naglar. Tack så mycket hjärtat!

Men det tråkiga var att min lilla söta blåsapa vart sönder :( När jag satte i batterina på apan så började den blåsa med en gång, hela tiden så länge batterina satt i och det ska den inte göra. Utan den ska bara blåsa då man sätter sitt finger och trycker ner bananerna som ni ser på bilden ovan. Honey sa att han skulle försökte fixa den men jag sa att det är lika bra att jag skickar tillbaka den och får en ny men likt honey skulle han på den i alla fall och det slutade med att den inte funkar alls nu :( Jag kan ju inte skicka tillbaka den nu eftersom han nu har varfit där och pillat på den :( Jag får helt enkelt beställa en ny.









Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh så fina dom nail arten va Attans att apan skulle va sönder då:( brukar va så med killar att dom alltid ska på och pilla för att dom tror att dom kan laga den men i själva verket gör dom det bara värre :)

kram

2009-12-10 @ 13:56:28
Postat av: Matilda

svar: vad kul att höra :D tack så mycket! det kändes faktiskt riktigt bra!

2009-12-10 @ 13:59:54
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad gulligt av honom, lite trist att apan inte funkade, och typiskt att han skulle pilla på det, hehe :P

Men riktigt gulligt med en sådan överraskning iaf :)



Nja, att den kan "bota" ryggvärk är jag tveksam till, den är ju väldigt avslappnande, man somnar gott, hehe, men som de dagar jag har väldigt ont och lägger mig där så försvinner det för stunden, och det har ju ändå funits i tusentals år så jag tror nog att den kan bidra till att man får mindre ont :)

2009-12-10 @ 14:17:13
URL: http://lillyz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0