Ullared Here I Come

Shit vad klockan har sprungit iväg i kväll eller ska jag kanske säga i natt hehe. Klockan är snart två, visserligen så är det fredag men jag ska faktiskt upp tidigt i morgon för jag ska åka till ullared. Jag brukar åka till ullared såhär innan jul för att handla en massa massa julklappar :) Ullared ligger inte så långt från mig, en timmes bil körning bara. Jag ska åka dit med min underbara kusin och kanske, kanske ville mami haka på och det får hon så mer än gärna göra!

Jag ska upp klockan 07:00 och vi åker vid ca 08:00 så jag kommer ju vara helt död i morgon haha men men, jag har bara mig själv att skylla. Jag kommer nog inte skriva nått inlägg i bloggen innan jag sticker, det känns liksom lite meningslöst och jag skulle ändå bara skrivit nått i stil med: Godmorgon nu åker jag till ullared haha. A ni fattar så detta inlägget jag skriver nu får duga gott och väl :)

Men självklart skriver jag när jag kommer hem :) ska ta med mig min kameran också så ni får se lite bilder och kanske en och annan film :) Men jag blir som sagt borta hela dagen och har inte en aning när jag är hemma.

ULLARED HERE I COME





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0