Va jag tyckte om idol i kväll

Shit va bra Erik va i kväll, helt otroligt bra! Tove däremot tyckte jag faktiskt lite synd om, hon fick inga bra låtar som passade till hennes röst. Jag tyckte hon sjöng falskt ibland och i helt fel tonläge. Jätte tråkigt för hon är duktig annars. Calle var också bra i kväll, hans röst var strålande och sångerna han sjöng passade han utmärkt. Just nu känner jag att Erik och Calle ska gå vidare till finalen i Globen, jag vet att jag ska Erik och Tove förrut men i kväll så var det en stor besvikelse att lyssna på Tove enligt mig.

Kul att Westlife var i Göteborg i kväll också och sjöng :) Det var otroligt länge sedan som jag lyssnade på dom. Dom är ju här i Sverige nu för att dom släpper ett nytt album. Ska bli spännande och se vad det är för låtar :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0