Världens första fungerande trollstav

Kymera Magic Wand, världens första fungerande trollstav!


Ja, du läste rätt. Fungerande och trollstav i samma mening. I och för sig kan du inte framkalla kaniner ur din mössa eller förvandla sura grannen till en groda men å andra sidan behöver du inte heller pantsätta din själ till onda krafter.

Kymera Magic Wand är i själva verket en exklusiv universalfjärrkontroll som kan dominera de flesta elektroniska apparater. Tv, dvd, stereo, din laptop - alla kommer de att följa din stavs lag. Snurra den motsols eller medsols för att höja eller sänka volymen, för den uppåt eller nedåt för att byta kanal osv. Totalt kan den utföra 13 "magiska" uppgifter.

 

Klicka här för att läsa mer & se ett videoklipp på trollstaven


 


 

Skit coolt tycker jag hihi jag skulle jätte gärna vilja ha en sådan

Fräckare än mina tråkiga vanliga DVD/TV kontroller



Kommentarer
Postat av: Mallan

Nej va coolt!! nu kan man springa runt och leka Harry Potter haha

2009-12-15 @ 16:22:33
Postat av: Angelica

jag instämmer på kommentaren ovan lite Harry Potter inspirerat väldigt fräckt men den va rätt så dyr.

2009-12-15 @ 21:57:11
Postat av: Missmelody - TÄVLING PÅGÅR I MIN BLOGG!

Haha, gud vad häftig!

2009-12-16 @ 17:27:20
URL: http://missmelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0