Ändrade planer


Angelica ringde mig precis och det har blivit ändrade planer. Angelicas pojkvän har fått förhinder och kan inte komma och hämta Aaila och Angelica ska jobba i natt igen. Så Aaila ska få stanna en natt till hos mig. Men det tycker jag bara ska bli mysigt :) får jag kela med henne en natt till :) plus att min Tindra får leka en extra dag med henne!

Min honey åkte precis från mig nu. Han var tvungen att åka hem för att han skulle plugga och sen så ska han jobba i morgon så han behövde lägga sig i tid i kväll. Brukar annars bli att vi sitter uppe ganska länge hos mig och då är han så trött på morgonen. Men han ska antagligen komma till mig i morgon och då ska vi försöka lägga oss i tid :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0