Britney Spears blev antastad

Courtney Love påstår att Britney Spears blev antastad av sin pappa

Courtney Love är ökänd för sin förmåga att lyckas kasta ur sig olämpligheter om kändisar till höger och vänster. I sin senaste attack har hon siktet inställt på Britney Spears pappa Jamie Spears.

I ett osammanhängande inlägg på Facebook skriver rocksångerskan att Britney blev sexuellt utnyttjad av pappa Spears under uppväxten.

— Britneys pappa antastade henne. Tänka sig; pappan som äger dig som en slav och tvingar dig att sjunga låtar som valts ut för deras sexuella innehåll – varje kväll. Sjukt, eller hur? skriver hon, och tillägger att hon har fått sitt avslöjande från ”en förstahandskälla”.

Den skandalomsusade 45-åringen skriver även att hon, trots sin frispråkighet, inte är rädd för rättsliga påföljder:

— Vill de bråka med mig? Bara kom! Jag är SÅ rädd för de små trollen som kallas för advokater. Jag utmanar er! säger Courtney.

Enligt Courtney ska övergreppen ha skett när Britney slog igenom i slutet på 90-talet och början på 2000-talet.

Ja jag tror då inte ett skit på detta.
Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: vivvi

Man vet ju inte med tanke på britneys beteende!

2009-11-27 @ 17:39:53
URL: http://strikeaposev.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0