Vill förändra mitt sovrum

Äntligen hemma håller just nu på att göra om ett sovrum och jag blir sååå himla sugen på att göra om mitt sovrum med. Jag älskar att hålla på och inreda med massa fina saker. Det jobbiga med mig är att jag efter en ganska kort tid vill förnya det jag väl gjort om ganska precis HAHA. Ja menar det kommer ju hela tiden nya saker, modeler och färger etc. Och jag vill bara ha, ha och ha allt nytt som kommer in i diverse butiker.

Man behöver ju inte köpa allt nytt så som sängstomme, nattduksbord, garderober osv fast än att jag väldigt gärna hade velat det haha, men det räcker att man kanske förändrar detaljerna/sakerna som finns runt omkring sovrummet. Så som ljus, kuddar, filtar, påslakan, lampor, tavlor etc. Bara det gör ju en jätta skillnad på rummet. Exempel: ibland har jag mycket vitt i sovrumet så som vita ljus, påslaka, kuddar, filtar etc. Och ibland känner jag för att ändra färgen kanske till rött, grönt, brunt, beige osv och då är det så checkt att man bara behöver ändra lite små saker för att få ett nytt sovrum :)

I det huset som jag bor i nu så har jag en öppen spis i mitt sovrum och det är verkligen helt underbart. Jag har visserligen inte tänt den med ved på grund av att jag är rädd för att mina hundar ska råka skada sig och så vill jag inte ha en massa svart aska i sovrummet som det blir efter att man eldat och plus att mina sängkläder, kläder etc kommer lukta rök eller va säger man brasa HAHA. Utan jag har i stället satt stora doft ljus där istället och det funkar lika bra för mig :) Ser super mysigt och fint ut!

Inte alla som har en öppen spis i sitt sovrum hi,hi :) Får visa er den nån gång!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Öppen spis hade inte varit helt fel att ha i sovrummet. Gud så mysigt..va avundsjuk jag blir. Gillar också att ändra med olika färger i mitt sovrum



2009-11-10 @ 21:06:30
Postat av: Maria

Jätte fin blogg du har

2009-11-10 @ 21:12:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0