Två hel galna hundar!


Nu har jag vart ute med dom små. Och dom är i full gång här hemma nu igen. Tindra har ett älskling gosedjur, en liten tiger som hon har med sig över allt. Men aldrig trodde jag att hon skulle låna ut den till Aaila. Men så snäll som lilla Tindra är så fick Aaila låna tigern.

Såhär ser det ut just nu. Dom är verkligen hel galna här hemma. Sliter, biter, drar och springer runt, runt, runt med alla leksaker. Synd att jag inte kan filma på min kamera :( Men jag ska framöver köpa en ny eller förhoppningsvis få en ny kamera i julklapp och då ska jag filma mina hundar :)



Tindra blev lite trött efter all lek så hon la sig igemte mig &
min dator :)






Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Åååh Chihuahuor!

Jäkligt söta också ^^

2009-11-09 @ 13:04:36
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Hanna

Söta hundar :) .

2009-11-09 @ 15:01:24
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0