Egna Smycken

Som jag nämnt förrut så tycker jag om att göra mina egna smycken. Har inte gjort nått på länge nu men jag funderar på om jag ska ta upp det igen. Det är så kul att sitta och pyssla med nått om kvällarna och framför allt kul med egna smycken som ingen annan har :)

Jag gjorde smycken som: Halsband, armband, örhängen, fotlänk, ringar, maglänk, mobilsmycke och hårklämmor. Jag sålde väldigt mycket och tyckte att det var superkul att folk tyckte om det jag gjorde :) Jag funderar som sagt på att ta upp det igen för just nu när jag pluggar och inte jobbar så mycket så kan det vara skönt att ha en hobby som man kan sysselsätta sig med.

Jag gjorde smycken i äkta pärlor, glaspärlor, kristaller, sötvattenspälor, swarowskikristaller, plast pärlor, äkta guld & silver kedjor/länkar, berlocker etc.




Jag tycker att
Varje smycke som jag gör är unikt och det ligger mycket arbete bakom det


Kommentarer
Postat av: vivvi

hej gumman visst var min gaderob fin =)...fast den kan bli finare fick hem mer kläder idag :P

2009-11-20 @ 17:56:18
URL: http://strikeaposev.blogg.se/
Postat av: vivvi

jag väntar på nåra fräcka smycken av dig =)

2009-11-20 @ 18:01:26
URL: http://strikeaposev.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej gumman!

Dumt att du inte fick tag på läraren! men då får du mer tid att plugga!!

Vilken söt kamoflage tröja till lilla Tindra! ;)



Skulle gärna köpa ett smycke av dig om du börjar igen! Säg till isåfall!



Hoppas du och din honey får en myskväll!!



KRAM

2009-11-20 @ 18:01:51
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0