En nybadad Tindra

Tänkte ju att jag skulle göra mig i ordning för kvällen och sedan krypa ner i sängen, men först tog jag en sista runda med hundarna och vad gör Tindra då, jo hon rullar sig i nått äckligt, gegigt och fruktansvärt illaluktande gojs. Det var inte bajs ja tittade med min ficklampa haha. Så jag var ju bara tvungen att bada henne. Tur att Tilda inte är en sån hund som rullar sig haha, hade varit jobbigt att tvätta en så stor hund nu så sent på natten.

Men nu luktar mitt lilla hjärta gott :)




Nybadad och söt!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack tack :)



Nawww vad sött! En liten badrock ^^ Det är bra med mig, hoppas på desamma!

2009-11-15 @ 09:41:46
URL: http://xoxonicole.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0