En till bild bomb

Jag är så fruktansvärt glad att Tindra har fått en kompis i hennes egen storlek. Visserligen så kommer Aaila att bli kanske det dubla av vad hon är nu, men jag tror nog att dom kommer kunna leka på en bra nivå ändå.

TINDRA & AAILA LEKER :)



Det är helt otroligt att Aaila klarar av att leka just nu. För precis innan Angelica kom hem till mig så blev Aaila biten av en stor Grand danois. Den stora hunden tog tag i lilla Aaila och skaka henne som en trasa, sedan slängde Grand danoisen iväg Aaila över sin egna kropp och hon landa en bra bit ifrån henne. Asså hon kunde lika väl ha dödat Aaila.

Man ser inte så mycket på denna bilden men hela magen/sidan är upprivd av tänderna som Grand danoisen satte i henne.



Bakom Aailas vänster ben syns det mest men det går ej att lyfta upp henne för hon har så ont i själva bröstkorgen och vänster ben.




VÄRLDENS STÖRSTA HUND JUST NU GRAND DANOIS. HAN HETER GIBSON OCH ÄR 1 METER OCH 7 CM I MANKHÖJD OCH VÄGER 108 KG.

DET VAR EN SÅDANHÄR HUND SOM AAILA BLEV BITEN AV.




SNACKA OM ATT AAILA HADE ÄNGLA VAKT!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej stackars liten :( vilken tur att det gick så bra som det gjorde! Har själv en hund och hade det hänt honom vet jag inte vad jag hade gjort :S

2009-11-01 @ 16:05:48
URL: http://geekjohanna.blogg.se/
Postat av: Klara - fotoblogg

Stackars lilla hund, dock älskar jag grand danois hundar! :') <3

2011-06-10 @ 14:00:17
URL: http://wasteofbreath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0